loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 36 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دختر خواهرم کوچولوه. داشت فیلم مادرانه نیگاه میکرد یهو به باباش میگه بابا اگه بزرگ شدم اذیتم کردی منم عینه این دختره(رها) میرم.اذیتتم میکنم.تازه من دوس پسرمم تیغ میزنم. در حالی که فک من از تعجب چسبیده بود به کف اتاق. باباش خیلی ریلکس به دختر کوچولوش که میشه خواهر زادم میگه.فدات بشم بابایی.اما من مثه بابای رها نمیشم.2 تا نرو ماده میزنم تو گوشت میندازمت تو یه اتاق که کلا فقط یه فرش توش باشه غذاتم از لایه در بهت میدم هر یه هفته یه بار هم یه ریزه بهت نور میرسونم خونواده ما رو حال کن.استاد تربیت کودک و نوجوان دوماد ما که حتما باید بره رئیس کانون اصلاح تربیت کودکان و نوجوانان شه. ملت از ترسش خلاف که خوبه از چراغ قرمزم رد نمیشن. بسم ا..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,319
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,752
  • بازدید ماه : 4,059
  • بازدید سال : 13,825
  • بازدید کلی : 83,597
  • کدهای اختصاصی