loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 16 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

آقا پشت فرمون با شونصدتا سرعت داشتم میرفتم هتل داریوش...هیو یه روانی با یه بیژامه پرید وسط خیابون...
خدا پدر صاب کارخونه مازراتی رو بیامرزه...تا یه نیم نگا انداختم به ترمز ماشین واستاد...
با عصبانیت تمام پیاده شدم یخه یارو رو گرفتم گفتم چه مرگته روانی؟؟؟میخوای خودتو به کشتن بدی؟؟؟
اون یارو هم هیچی نگف فقط یه چک خوابوند تو گوشم پرت شدم وسط خیابون...خودشم رف سوار ماشینم شد گازو گرف رف...
تا به خودم اومدم دیدم وسط اتاق پهن شدم داداشمم داره میگه:بیشور مگه نگفتم رو تخت من نخواب؟؟؟؟:|
خو لامصب تختش نرم بود تو رویاها تاثیر داش...
بعدش رفتم جامو پهن کردم وسط حال خوابیدم...ینی تا خود صب خواب مبدیدم دارم با نیسان گاوو گوسفند جابه جا میکنم...
راستی شما قرصا منو ندیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :)))))))))

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,413
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,846
  • بازدید ماه : 4,153
  • بازدید سال : 13,919
  • بازدید کلی : 83,691
  • کدهای اختصاصی