loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
mohamad بازدید : 18 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

چگونه انگلیسی بیاموزیم؟

Tips2

۷ نکته موثر برای یادگیری زبان انگلیسی برای تمامی زبان آموزان

با افزایش روزمره استفاده از زبان انگلیسی در صنعت، سیاست، اقتصاد و متون علمی فراگیری و یادگیری زبان انگلیسی به یک امر ضروری و بدیهی تبدیل شده است. منابع علمی بسیاری به زبان انگلیسی نوشته شده و نوشته میشوند و همچنین هر ساله کنفرانس های علمی بسیاری در سرتاسر دنیا برگزار میگردد که به زبان انگلیسی میباشد. پس ضرورت یادگیری زبان انگلیسی مبرهن و مشخص است.

همانطور که برای انجام هر کار و اموری ما نیاز به دانستن یک سری نکات و تکنیک میباشیم در یادگیری زبان انگلیسی نیز ما نیاز به دانستن و داشتن چنین مهارت ها و تکنیک ها میباشیم و زبان انگلیسی از این قاعده مستثنی نمیباشد. با دانستن این اصول میتوان به صورت اصولی زبان انگلیسی را فرا گرفت و نیز بتوان این اصول را به دیگر زبان آموزان عزیز انتقال داد.

Tips

  1. صحبت کردن بدون ترس: بزرگترین مشکلی که اکثر مردم در یادگیری یک زبان جدید با آن مواجه هستند ترس درونی افراد میباشد. آنها هراس دارند که عبارات را به درستی صرف ننمایند و یا شبیه به افرادی دلقک به نظر رسند. سریع ترین راه یادگیری یک کار انجام آن است. بارها و بارها آن را انجام دهید تا کار را به درستی انجام دهید. شبیه به کارهای دیگر، یادگیری زبان انگلیسی نیازمند تمرین و تکرار است. اجازه ندهید تا ترس جلوی انجام این تمرین و تکرار را بگیرد.
  2. استفاده از تمامی منابع: حتی اگر شما برای یادگیری زبان انگلیسی به آموزشگاه های زبان میروید، بدین معنی نیست که شما به منابعی خارج از کلاس زبان احتیاج نداشته باشید (برای مثال سایت WWW.ZABANDOWNLOAD.COM). تا جایی که میتوانید از منابع و ابزارهای متفاوت زبان انگلیسی استفاده نمایید که این امر به شما اجازه میدهد تا سریع تر زبان انگلیسی را فرا گیرید. هیچگاه خود را تنها به یک و یا دو روش و منبع محدود نکنید. اینترنت یک منبع فوق العاده برای هر چیز مجازی است و برای زبان آموزان منبعی بسیار کامل است (WWW.ZABANDOWNLOAD.COM).
  3. تا جایی که ممکن است به صحبت ها و مکالمات انگلیسی (با زبان مادری یا نیتیو) گوش دهید: مهمترین دلیلی که زبان آموزان باید به صحبت ها و مکالمات انگلیسی که به لهجه مادری ادا میشود گوش دهند این است که جریان و روال طبیعی صحبت کردن در زبان انگلیسی را فراگیرند، همانطور که در دیگر زبان ها نیز همانگونه میباشد.
  4. فیلم های انگلیسی و کانال های انگلیسی را تماشا نمایید: تماشا کردن فیلم و تلویزیون یک تفریح نیست بلکه در یادگیری زبان انگلیسی بسیار موثر است. با تماشای فیلم های انگلیسی ( به خصوص همراه با زیرنویس انگلیسی) شما میتوانید دایره لغات خود را گسترش دهید روال تکلم بازیگران را گوش دهید. اگر شما به اخبار گوش دهید نیز میتوانید با لهجه های متفاوت آشنا شوید.
  5. گوش دادن به آهنگ های انگلیسی: موسیقی میتواند یک روش موثر و مفید برای یادگیری زبان انگلیسی است. در واقع، این کار معمولا به عنوان روشی برای بهبود قوه ادراک و فهم در انگلیسی استفاده میشود. بهترین روش برای یادگیری در این روش، دریافت متن شعرهای موسیقی است که شما به آنها گوش میدهید. با استفاده از این راه، شما میتوانید مهارت شنیداری (Listening) و صحبت کردن (Speaking) به طور همزمان تمرین نمایید.
  6. انجام تمرین و دادن امتحان: بسیاری از مردم باور دارند که انجام تمرین و تست بسیار کسل کننده است. با این وجود، با انجام تمارین مستمر و مکرر و همچنین انجام آزمون های آزمایشی شما میتوانید به خوبی مهارت های انگلیسی خود را بهبود دهید. یکی از بهترین دلایلی که برای انجام تمارین و آزمون ها به طور مستمر وجود دارد این است که شما میتوانید یک عیار و معیار برای خود ایجاد نمایید تا در آینده بتوانید میزان پیشرفت خود را اندازه گیری کنید. از هم اکنون شروع به انجام تمارین زباد و آزمون های متفاوت نمایید و چند روز بعد آنها را مرور نمایید تا ببینید که چه مقداری از آن را شما فرا گرفته اید.
  7. ضبط کردن صدای خود: هیچ شخصی دوست ندارد تا صدای خود را از نوار گوش دهد اما مقایسه صداهای ضبط شده شما در زمان های متفاوت بسیار سودمند است. شما ممکن است با میزان پیشرفتی که انجام داده اید شگفت زده شوید با اینکه ممکن است راغب نباشید تا صدای خود را گوش دهید.

Tips1

 

امید است این مطلب مورد توجه شما خوانندگان عزیز قرار گرفته باشد – عرفان

 " If you talk to a man in a language he understands, that goes to his head.

If you talk to him in his own language, that goes to his heart. "
 

Nelson Mandela

 

mohamad بازدید : 37 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Longman

آموزش مقدماتی گرامر زبان انگلیسی

نام کتاب: Basic English Grammer Book 1

نویسنده: Anne SeatonY. H. Mew

فرمت: PDF

انتشارات: از سری انتشارات SADDLEBACK

در دنیای امروز، زبان انگیلسی زبان مادری بیش از ۳۴۰ میلیون شهروند از کشورهای انگلستان، اسکاتلند، ایرلند، ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا میباشد. علاوه بر آن، بسیاری از کشورها زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود نام میبرند. میلیون ها انسان در سراسر جهان در حال فراگیری زبان انگلیسی هستند تا بتوانند نیازهای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و علمی را برطرف نمایند.

آموختن گرامر زبان اولین قدمی است که باید برای فراگیری زبان انگلیسی برداشته شود. در این راستا، باید مطالب مربوط به گرامر زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته مورد مطالعه و یادگیری قرار گیرد و این کار مستلزم داشتن منابع انگلیسی مفید و کافی و همچنین تلاش و پشتکار میباشد.

امروزه، تمامی دانش آموزان و دانشجویان دنیا دریافته اند که مطالعه ساختار لغات و جملات بسیار ارزشمند میباشد. دلیل این امر این است که مهارت هایی همچون صحبت کردن (Speaking) و نوشتن (Writing) عیاری از تمامی افراد تحصیل کرده میباشد.

کتاب پیشرو، گرامرهای اولیه زبان انگلیسی را همراه با اشکال و مثال های متعدد به زبان آموزان عزیز آموزش میدهد. ارایه آزمون های متعدد به صورت تستی و تشریحی در کتاب باعث میشود که زبان آموزان عزیز به راحتی بتوانند مطالب ارایه شده در کتاب را فرا گیرند و بدون نیاز به استاد و در منزل گرامر زبان انگلیسی را فرا گیرند. بدون شک میتوان گفت تمامی زبان جویان و زبان آموزان انگلیسی بهره بسیاری را از اصول گرامی ارایه شده در این کتاب خواهند برد. ارایه نکات سودمند در کتاب منجر به تقویت مهارت های موجود شده و توجه بسیاری به اشتباهات گرامری رایج در زبان آموزان دارد.

 

mohamad بازدید : 13 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Grammar 2

گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

نام جزوه آموزشی: گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

نویسنده: سعید عنایت پور

فرمت: PDF

جزوه ای که پیش روی شما عزیزان است جزوه کامل انگلیسی برای مکالمه زبان انگلیسی بوده که برای تمامی زبان آموزان و دانش آموزان و دانش جویان در تمامی رده های سنی مفید و سودمند است. همچنین این جزوه برای افرادی که قصد شرکت در امتحان هایی نظیر IELTS، TOEFL، MCHE و سایر امتحانات مشابه را دارند، افرادی که قصد مصاحبه برای اهداف مختلف نظیر اخذ ویزای کار و یا ویزای اقامت را دارند و در نهایت تمامی پارسی زبانان عزیز که نیاز به مکالمه زبان انگلیسی به شکلی صحیح را دارند سودمند و مفید میباشد. توضیحات فارسی روان و ساده ارایه شده در جزوه پیشرو در مورد گرامر زبان انگلیسی کمک شایانی را به زبان آموزان جهت درک هر چه بهتر و سریع تر مطالب انگلیسی مینماید.

Grammar 3

 

mohamad بازدید : 13 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

راهنمای تدریس زبان انگلیسی

راهنمای تدریس زبان انگلیسی

نام کتاب: An Introduction To English Language Teaching

نویسنده: John Haycraft

انتشارات: Longman

فرمت: PDF

کتاب راهنمای تدریس زبان انگلیسی از انتشارات لانگمن که یکی از معتبرترین انتشارات در زمینه کتاب های انگلیسی است برای افرادی تهیه و تالیف شده است که دانش کمی در زمینه تدریس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی و یا یک زبان دوم دارند. پس بنابراین، این کتاب برای مطالعات پیش نیازهای مناسب برای مدرک آمادگی آر اس ای و یا هرگونه تمرین اولیه برای تدریس زبان انگلیسی میباشد. به طور برجسته و واضح، این کتاب فاقد گفتارهای نامفهوم بوده و تیوری های فلسفی در آن به حداقل رسیده است. علاوه بر این. کتاب پیشرو طرح کلی اولیه از بسیاری از رویکردهای علمی را برای دانش جویان عزیز فراهم مینماید و تکنیک هایی را که باید در کلاس های درسی برای تدریس زبان انگلیسی به کار گرفته شود به خوبی بیان میدارد.

 

mohamad بازدید : 183 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

english-grammar-fast 1

آموزش سریع گرامر زبان انگلیسی

نام کتاب: آموزش گرامر زبان انگلیسی

نام نویسنده: محمد زکی زاده

فرمت: PDF

انگلیسی یک زبان ژرمنی غربی است که برای اولین بار در اوایل قرون وسطی صحبت شد و در حال حاضر این زبان به طور گسترده ای در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. این زبان توسط عده زیادی از ساکنین کره زمین به عنوان زبان اول صحبت میشود. کشورهای مستقل ، از جمله انگلستان ، ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، ایرلند ، نیوزیلند و تعدادی از کشورهای کارائیب به این زبان صحبت مینمایند. زبان انگلیسی پس از چینی ماندارین و اسپانیایی سومین زبان مادری رایج در جهان است. این است که به طور گسترده ای به عنوان  زبان دوم آموزشی و زبان رسمی اتحادیه اروپا مورد استفاده قرار میگیرد، و بسیاری از کشورهای مشترک المنافع و سازمان ملل متحد ، و همچنین بسیاری از سازمان های جهان به این زبان صحبت مینمایند.

گرامر انگلیسی بدنه ای از قوانین است که ساختار عبارات در زبان انگلیسی توصیف مینماید. این ساختار شامل کلمات ، عبارات ، بند ، و جملات است.

تغییرات تاریخی، اجتماعی، منطقه ای در انگلیس وجود دارد. اختلافات از دستور زبان و ایجاد گویش های متفاوت ناشی از همین تغییرات و اختلافات است. از این رو استاندارد زبان انگلیسی امروزی،  به شکلی از بیان در انواع گفتمان عمومی از جمله رادیو و تلویزیون ، آموزش و پرورش ، سرگرمی ، دولت ، و گزارش های خبری ، از جمله سخنرانی رسمی و غیر رسمی تبدیل پیدا نمود. با پیدایش و یادگیری این ساخنتار رسمی، مشکلات پیش آمده در زبان انگلیسی و از جمله گرامر این زبان به میزان زیادی کاهش پیدا نمود.

کتاب پیشرو در زمینه گرامر زبان انگلیسی یکی از بروزترین و مفید ترین کتاب های گرامر زبان انگلیسی میباشد که به طور خلاصه، همراه با متنی جذاب و روان، هر خواننده ای را مجذوب میدارد تا به طور کامل این کتاب را مطالعه نماید و از تمام مزایای این کتاب بهره برد. این کتاب برای تمامی مقاطع تحصیلی مفید بوده و تا جایی که امکان داشته از بیان موارد خسته کننده و کسل کننده در کتاب خودداری شده است.

english-grammar-fast 3

 

از کاربردی ترین قسمت های این کتاب میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زمان ها در زبان انگلیسی
  • تبدیل جملات معلوم به مجهول
  • صفات
  • جملات شرطی
  • ضمایر
  • جملات منفی
  • قوانین دو فعل
  • وجه وصفی
  • رابطه فاعل و فعل
  • وجه سببی
  • قیدها
  • طریقه جمع بستن افعال
  • خواندن اعداد
  • ترتیب صفات
  • افعال دو کلمه ای
  • انواع As
  • Noun Clause
  • و در نهایت نکات کلیدی گرامر انگلیسی

 

A teacher affects eternity; he can never tell where his influence stops

Henry Adams

 

mohamad بازدید : 13 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Longman

تمارین گرامر سطح مقدماتی

نام کتاب: Grammar Practice For Elementary Students

نام فارسی: تمرین گرامر برای دانش آموزان سطح مقدماتی

نام نویسندگان: Elaine Walker & Steve Elsworth

فرمت: PDF

انتشارات: Longman

کتاب تمرین گرامر برای دانش آموزان سطح مقدماتی ار انتشارات Longman  یکی از کتاب های بسیار کامل، روان و ساده در انجام و تکرار تمارین گرامری در زبان انگلیسی میباشد. این کتاب با بهره گیری از تصاویر متعدد و آزمون های متفاوت در زمینه های گوناگون به گونه ای طرح ریزی شده است که خواننده آن به سهولت میتواند با کتاب ارتباط برقرار کرده و آن را مطالعه نماید. وجود تمارین متعدد و متنوع در کتاب موجب میشود که گرامر زبان انگیسی به خوبی در خاطر ذهن هر زبان آموزی بماند.

mohamad بازدید : 17 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

AVS 2

بهبود مهارت های واژگان

نام کتاب: Advancing Vocabulary Skills ویرایش سوم

نام نویسنده: Sherrie L. Nist استاد دانشگاه جورجیا

فرمت: PDF

انتشارات: TOWNSEND PRESS

مسئله ای که برای همه روشن است این است که دانش آموزان و زبان جویان دامنه لغت خوبی را در زبان انگلیسی دارا نمی باشند. استادان زبان در زمینه نوشتن، خواندن و زمینه مربوط به محتوی همگی معتقد میباشند که واژگان لغتی که دانش آموزان و زبان جویان میدانند کافی نمیباشد. هدف کتاب بهبود مهارت های واژگان بر طرف نمودن مشکلات ذکر شده برای زبان جویان عزیز میباشد. در ۳۰ فصل ذکر شده در این کتاب ۲۶۰ لغت بسیار مهم و ۴۰ قسمت از اجزای رایج واژه آموزش داده میشود. با فراگیری تمامی این لغات شما به یک سطح مناسب از دانش در مورد لغت در زبان انگلیسی دست پیدا مینمایید و دانستن این لغات میتواند بسیاری از نیازهای شما را در زبان انگلیسی برطرف نماید.

mohamad بازدید : 25 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Idioms 1

اصطلاحات رایج انگلیسی – سطح پیشرفته

نام کتاب: English Idioms in Use – Advanced

نویسنده: Felicity O'Dell & Michael McCarthy

فرمت: PDF

انتشارات: Cambridge

کتاب اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی برای زبان آموزان سطح متوسطه به شما کمک مینماید تا در سطحی عالی اصطلاحات زبان انگلیسی را فرا گیرید. توانایی استفاده از اصطلاحات به درستی و در موقع مناسب نشانگر این موضوع میباشد که زبان آموز در سطح پیشرفته ای از زبان انگلیسی قرار دارد، و بنابراین این کتاب توجه ویژه ای به اصطلاحات پرکاربرد بهمراه معانی آنها نموده است. بسیاری از شما ها ممکن است از کتاب اصطلاحات انگلیسی در سطح متوسطه استفاده کرده باشید و آن را فرا گرفته باشید ولی این کتاب به گونه ای طراحی شده است که اگر شما این اصطلاحات را از روشی دیگر یاد گرفته باشید نیز در یادگیری اصطلاحات دچار مشکل نمیشوید.

mohamad بازدید : 11 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Moon 1

رمان ماه نو

نام کتاب: New Moon

نویسنده: Stephenie Meyer

فرمت: PDF

کتاب ماه نو، اثر استفنی مه یر در ادامه کتاب گرگ و میش به قلم تحریر آورده شده است. این کتاب یکی از پرفروش ترین و پر مخاطب ترین کتاب های داستانی دنیا میباشد و طرفداران زیادی را دارا میباشد. متن ساده و روان این کتاب باعث شده است تا تمامی زبان آموزان در هر سطحی از زبان انگلیسی هستند بتوانند کتاب را مطالعه نموده و از خواندن آن لذت ببرند.

mohamad بازدید : 15 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Speaking 1

گنجینه مکالمه

نام کتاب: Well-Spoken Threasure

نویسنده: Tom Heeler

فرمت: PDF

گنجینه مکالمه و یا گنجینه خوش صحبت یکی از کتاب های بسیار عالی در زمینه مکالمه زبان انگلیسی میباشد. در این کتاب شما با قوی ترین و بهنرین راه ها و روش ها برای ادا کردن لغات و عبارات آشنایی پیدا میکنید و میتوانید پس از مطالعه این کتاب به صورتی روان و جذاب مکالمه نمایید. این کتاب به دو بخش برای نشان دادن طریقه گفتن کلمات دسته بندی شده است. در یک قسمت اشتباهاتی که در حین مکالمه انجام میشود ذکر میشود و در قسمت سمت راست شکل درست آن آورده شده است. با مقایسه این دو زبان آموزان میتوانند به راحتی به اشتباهات خود پی برده و شکل صحیح ادای جملات و کلمات را فراگیرند.

mohamad بازدید : 12 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Harry 1

هری پاتر و شاهزاده دورگه

دانلود کتاب هری پاتر و شاهزاده دورگه

نام کتاب: هری پاتر و شاهزاده دورگه

نام کتاب به انگلیسی: Harry Potter and Half-Blood Prince

نویسنده: J.K Rowlong

فرمت: PDF

تعداد صفحات: ۶۷۱

کتاب هری پاتر و شاهزاده دورگه از مجموعه داستان های هری پاتر میباشد که درواقع ششمین کتاب این مجموعه لقب گرفته است. در داستان این کتاب بسیاری از روابط و اسرار آشکار و هویدا میشود. هری پاتر با دامبلدور کلاس خصوصی برگزار مینماید و در همین کلاس ها است که با شخصی به نام تام ماروولو ریدل آشنا میشود و ……

mohamad بازدید : 21 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی و برعکس دانشجو

فرهنگ لغت دو زبانه دانشجو، فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی دارای بیش از ۵۰,۰۰۰ لغت انگلیسی و ۸۰,۰۰۰ لغت فارسی می باشد.

مشخصات نرم افزار:

  • - فرهنگ دو زبانه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی

  • - بیش از ۵۰,۰۰۰ لغت انگلیسی

  • - بیش از  ۸۰,۰۰۰ لغت فارسی

  • - قابلیت تلفظ کلمات انگلیسی – جدید

  • - بدون نیاز به نصب

  • - سرعت بالا

  • - با حجم فشرده  ۱.۵ مگا بایت

- و …

این دیکشنری دو زبانه از قابلیت تلفظ کلمات نیز دارد!.و هم چنین هیچ نیازی به نصب و تنظیمات خاص دیگری ندارد و به راحتی قابل استفاده کاربران می باشد

یک مزیت مهم این دیکشنری حجم پایین و سرعت نصب و لغات بالای آن است که به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد .این دیکشنری قابل نصب در همه سیستم عامل های ویندوزی می باشد .

به پیشنهاد من چنانچه دسسترسی دایم به اینترنت دارید می توانید از نمونه های آنلاین دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی مشابه سایت http://dic.amdz.com/  و گوگل ترنسلیت   نیز استفاده کنید

شما می توانید این دیکشنری فارسی به انگلیسی را با لینک مستقیم در این پست از سایت زبان دانلود دانلود کنید

mohamad بازدید : 149 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Scandel in Bohemia

داستان های صوتی ماجراهای شرلوک هولمز

مجموعه داستان های ماجراهای شرلوک هولمز در قالب PDF به همراه فایل صوتی کتاب

 

مجموعه داستان های ماجراهای شرلوک هولمز توسط آرتور کونان دویل به قلم تحریر آورده شده است. این مجموعه اولین سری از داستان های کوتاه شرلوک هولمز میباشد که توسط مجله استراند در بین سال های ۱۸۹۱ تا ۱۸۹۲ به چاپ رسید. این مجموعه داستان های صوتی بی نظیر شامل ۵ کتاب زیر میباشد:

  • یک رسوایی در بوهمیا که در مورد پادشاه بوهمیا میباشد. A Scandal in Bohemia
  • راز دره بوسکومب The Boscombe Valley Mystery
  • پنج تخم میوه پرتقال The Five Orange Pips
  • مرد با لب پیچ خورده The Man with the Twisted Lip
  • ماجرای لیگ قرمز The Adventure of the Red-Headed League

 

mohamad بازدید : 15 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی وبستر برای موبایل های اندروید

دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی وبستر برای موبایل های اندروید

 

نام نرم افزار:دیکشنری انگلیسی به انگلیسی برای موبایل های اندروید

دیکشنری موبایل Merriam Webster  از کامل ترین واژه نامه های  انگلیسی برای موبایلهای اندرویدی است

این دیکشنری رایگان است و از طریق تیلیغات پشتیبانی می شود.ویژگی های عمده ای که در این دیکشنری وجود دارد شامل جستجوی لغت بر اساس صدا می باشد که شما می توانید لغات را بدون اسپل کردن آن در دیکشنری پیدا کنید و مترادف و متضاد های گوناگونی که نرم افزار ارائه می کند را مشاهده کنید .

بر خلاف اکثر دیکشنری ها این نرم افزار نیازی به اتصال به اینترنت برای مشاهده معنی لغت ندارد .

از ویژگی های بارز این نرم افزار می توان به موارد مقابل اشاره نمود»

  • مترادف و متضادهای فراوان
  • جستجو بر اساس صدا
  • جملات الگویی مختلف
  • تلفظ صحیح لغات
  • کلمه روز
  • ساختن لیست علاقمندی ها برای حفظ بهتر لغات
  • استفاده بسیار مناسب در تبلت
  • توضیح هر لغت به  انگلیسی
  • ذکر چندین مترادف برای هر لغت
  • ذکر چند متضاد در صورت وجود
  • چندین مثال از استفاده ی لغت در جمله ها
  • امکان تلفظ لغات (آنلاین)
  • امکان جستجوی لغات با تلفظ اونها بجای تایپ !  (آنلاین)
  • امکان مخفی کردن منو راهنما و دیدن صفحه به شکل کامل
  • محیطی بسیار کاربر پسند

 

mohamad بازدید : 27 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آموزش نامه نگاری انگلیسی

دانلود آموزش نامه نگاری انگلیسی

نام نرم افزار: ۳۰۰۱ business sale lette

نرم افزار ۳۰۰۱ Business letters همانگونه که ازنامش پیداست، شامل ۳۰۰۱ نامه انگلیسی متفاوت با مقاصد گوناگون است. این نرم افزار کمک میکند تا با عناوین پایانی نامه و سبک نوشتن انواع مختلف نامه ها آشنا بشوید


یکی از پرکاربردترین نرم افزار هایی  که برای کارمندان و افرادی که با مکاتبات اداری سر و کار زیادی دارند ! همچنین، علاوه بر کارمندان، این نرم افزار نمونه هایی هم برای استفاده های پرکاربرد و روزمره نیز دارد. آنچه کاور یک نامه میگوید بسیار مهم است، اما از آن مهمتر، این است که آنرا چطور بکار ببریم ! این نسخه، شامل موضوعات مختلفی مانند درخواست های شغلی، نامه های دوستانه، و انواع نامه های دیگر است

mohamad بازدید : 18 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دیکشنری پزشکی به انگلیسی

دانلود دیکشنری پزشکی به انگلیسی برای موبایل های اندروید

نام نرم افزار Medical Abbreviations Android

بوسیله این دیکشنری که قابلیت نصب بر روی گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید است شما قادر خواهید بود معانی هزاران واژه پزشکی و مخفف ها را پیدا کنید.این دیکشنری شامل کتابخانه ای غنی از لغات و اصطلاحات و مترادف ها و متضاد ها و اصطلاحات پزشکی مختلف می باشد .این واژه نامه شامل یک جستجوی پیشرفته می باشد که کاربر را قادر می سازد اصطلاح مورد نظر را به خوبی پیدا کنید در واقع در صورت تایپ غلط لغت خود دیکشنری قادر خواهد بود لغت و اصطلاح نزدیک تر را پیشیبنی کند.

نکته جال این دیکشنری قابلیت جستجو از داخل گوگل در این دیکشنری است در واقع با نصب application مربوطه کاربر قادر خواهد بود

نرم افزار Medical Abbreviations برای گوشی های اندرویدی بوده و شامل ۲۵۰۰ خلاصه-اصطلاح پزشکی است همراه با توضیح آنها مخصوص پزشکان و پرستاران.

 

mohamad بازدید : 21 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Moral Stories

۱۰۰ داستان اخلاقی انگلیسی

نام کتاب: ۱۰۰ داستان اخلاقی

نام کتاب به لاتین: One-Hundred Moral Stories

نویسنده: اکرم الله سید

فرمت: PDF

تعداد صفحات: ۷۶ صفحه

کتاب ۱۰۰ داستان اخلاقی که به زبان انگلیسی گرد آوری شده است مجموعه ای منتخب از منابع متعدد در سال های اخیر است. گرچه بسیاری از این داستان ها تخیلی میباشند اما در انتها درس بزرگی برای آموختن در زندگی به خواننده میدهند.

mohamad بازدید : 9 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی های اندروید

دیکشنری فارسی به انگلیسی و برعکس برای گوشی های اندروید Fast Dic

نام نرم افزار:دیکشنری فارسی به انگلیسی برای گوشی های اندروید با قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی

به جرات می توان گفت یکی از بهترین دیکشنری هایی که در اندروید وجود دارد که به شخصه خود من هم از این دیکشنری استفاده می کنم دیکشنری Fast ِDIC می باشد این دیکشنری در عین سادگی قابلیت تبدیل لغات بسیار زیادی را از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی دارا می باشد .

مزیت هایی که این دیکشنری دارد :

  • بیش ار ۸۰ هزار لغت
  • سازگاری کامل با کیبورد های فارسی و عربی هر چند شما فونت های مورد نظر را نداشته باشید
  • نیاز به اتصال به اینترنت ندارد
  • قابلیت کپی نرم افزار در حافظه رم گوشی
  • سریع و راحت

سایت رسمی این دیکشنری که واقعا از زحماتشون بابت این دیکشنری ممنونیم سایت Fastdic.com می باشد .که در این سایت شما می توانید دیکشنری به شکل آنلاین نیز استفاده کنید .

دیکشنری FastDic یک دیکشنری کارآمد و سریع برای گوشی های اندروید است.از نکات مثبت این دیکشنری، ترجمه ی دوطرفه لغات است.فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی.

شما میتوانید این واژه نامه ی مفید را به رایگان از سایت زبان دانلود و با لینک مستقیم دریافت نمایید

mohamad بازدید : 20 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

English Grammar

درک گرامر انگلیسی

نام کتاب: درک گرامر انگلیسی

نام کتاب به لاتین: Understanding English Grammar

نویسندگان: Martha Kolln & Robert Funk

انتشارات: Pearson

فرمت: PDF

تعداد صفحات: ۴۵۶ صفحه

هدف اصلی این کتاب کمک به دانشجویان برای درک سیستماتیک طبیعت زبان و بهبود مهارت های زبان آموزان و دانشجویان است. نویسندگان این کتاب پی برده اند که اکثر افرادی که از این کتاب استفاده مینمایند کسانی هستند که میتوانند انگلیسی را صحبت نمایند و پیش تر با گرامر زبان انگلیسی آشنایی دارند. اما علاوه بر آن نویسندگان دریافته اند که آنها چیزی را که یاد گرفته اند به خوبی درک نکرده اند: دانشجویان و زبان آموزان قادر به توضیح این موضوع نیستند که در زمان نوشتن و یا صحبت کردن به زبان انگلیسی دقیقا چه کاری را انجام میدهند. توانایی های گرامری آنها بیش از اندازه است اما آنها قادر به کنترل و بهبود آن در یک پروسه دقیق نیستند که این کار مستلزم مطالعه فراوان است.

mohamad بازدید : 23 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

اموزش و تقویت لغات انگلیسی

 

اموزش و تقویت لغات انگلیسی

Word Power: Vocabulary Enrichment Activities

 

نام کتاب:   اموزش و تقویت لغات انگلیسی  Word Power: Vocabulary Enrichment Activities

نویسنده :نوشته ی Eleanor J. Wier

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحه: ۱۳۶ صفحه

اموزش و تقویت لغات انگلیسی

یکی از مهمترین دغدغه های زبان اموزان افزایش و تقویت دامنه لغات می باشد.کتاب اموزش و تقویت لغات انگلیسی یک مرجع مناسب در یادگیری لغات و واژگان در انگلیسی می باشد که مورد استفاده زبان آموزان قرار می گیرد.در کتاب اموزش و تقویت لغات انگلیسی از مجموعه کتاب های اموزشی انگلیسی با استفاده از تصاویر کمک اموزشی و روشی نوین در به خاطر سپاری لغات سعی شده تا زبان اموزان با روش تمرین و تکرار دامنه لغات انگلیسی خود را بهبود ببخشند.مجموعه اموزش و تقویت لغات انگلیسی با استفاده از روش تکرار لغات جدید را از حافظه کوتاه مدت زبان اموزان به حافظه بلند مدت انان منتقل می کند.

اموزش و تقویت لغات انگلیسی با بهره گیری از روش نوین اموزش زبان انگلیسی , منبعی مفید برای اموزش زبان انگلیسی در کلیه سطوح می باشد.

mohamad بازدید : 35 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Best-American-Short-Stories

داستان های کوتاه آمریکایی

 

مجموعه بهترین داستان های صوتی کوتاه آمریکایی

 

The Best American short Stories 2000 – 2004

 

نام مجموعه: مجموعه بهترین داستان های صوتی کوتاه آمریکایی از سال ۲۰۰۰ – ۲۰۰۴

نام مجموعه به لاتین: The Best American short Stories 2000 – 2004

انتشارات: Houghton Mifflin Harcourt

فرمت: MP3

حجم: ۱٫۲ گیگا بایت

 

گزیده ای از بهترین داستان های آمریکایی و گلچین ادبی سال آمریکا

 

BAS

 

mohamad بازدید : 25 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار فارسی آموزش لغت های انگلیسی

دانلود رایگان نرم افزار VOCABOLY

جهت به خاطر سپاری لغت های زبان انگلیسی

 

همانطور که می دانید یکی از مهمترین ارکان در هر زبان، لغات تشکیل دهنده آن زبان می باشد و یادگیری هر زبان زمانی ممکن خواهد بود که فرد دامنه لغات بالایی فرا گرفته باشد. با توجه به این اصل و با نظر به اهمیت زمان در زندگی افراد، ما بر آن شدیم تا نرم افزاری به شما معرفی نماییم که به بواسطه آن به آسانی شما عزیزان می توانید محدوده لغات خود را افزایش نمایید.

نرم افزار vocaboly یک نرم افزار بسیار کاربردی و ساده برای آموزش لغات انگلیسی می باشد. این نرم افزار بیش از ۱۲۰۰۰ واژه در زمینه کتابهای SAT , TOEFL , GRE , GMAT , VOA Special English را داراست و شما همانند تصویری از نرم افزار که قرار داده شده است می توانید با انتخاب کتاب مورد نظر خود واژگان آن کتاب را تمرین کنید، مثلا می توانید کتاب تافل را انخاب کرده و واژگان موجود دراین زمینه را تمرین نمایید.

 

نرم افزار واژگان vocaboly شیوه های بسیار جالب و گوناگونی را برای آموزش لغات انگلیسی   به کار برده است. شما همچنین می توانید در مقابل هر واژه فتونیک آن را نیز مشاهده نمایی و همچنین می توانید با زدن دگمه listen تلفظ صحیح کلمه انگلیسی مورد نظر خود را بشنوید.

 

mohamad بازدید : 59 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

زبان نصرت

 

دانلود دروس ۲۱ تا  30 از آموزش زبان نصرت ۱

در پست های پیش قسمت های ۱ تا ۲۰ آموزش زبان نصرت آورده شده است در این پست از سایت ادامه قسمت ها آورده ایم امید است در پست های آتی این مجموعه گران قدر آموزش زبان انگلیسی که شامل ۹۰ قسمت برای تمامی زبان آموزانی که قصد دارند هر چه سریعتر انگلیسی را بیاموزند آورده شود .

در این پست از سایت  زبان دانلود درس های ۲۱ تا ۳۰ از آموزش زبان نصرت برای دانلود رایگان و با لینک مستقیم برای دوستداران آموزش زبان قرار داده ایم.همانطور که همه می دانید زبان نصرت به عنوان یک متد قوی و جدید آموزش زبان در دنیا  مطرح است.

ویژگی های این مجموعه آموزش زبان نصرت را می توان موارد زیر برشمرد:

  • آموزش از طریق زبان مادری به شکلی که با دانشتن یک زبان به راحتی زبان دیگر را هم می آموزید
  • آموزش زبان در کوتاهترین زمان ممکن
  • آموزش سریع مکالمه به شکلی که در دوره های دیگر آموزش زبان شاید به این اندازه نمکالمه شما تقویت نشود
  • تکرار و تمرین فراوان در حین یادگیری
  • پرداختن به موضوعات متنوع و زیاد که به شکل قابل ملاحظه ای دامنه لغات شما را افزایش می دهد

  

mohamad بازدید : 27 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Sleep_english2

انگلیسی در خواب

نام مجموعه: انگلیسی در خواب

نام مجموعه به لاتین: English After Sleep

فرمت: MP3

آیا انسان ها در هنگام خواب چیزی فرا میگیرند؟

اکثر محققین بر این باورند که خواب شب در زمان مناسب موجب بهبود حافظه میشود. اما آیا انسان ها در زمان خواب موضوعی را فرا خواهند گرفت؟ مطالعات بر این باور میباشند که انسان ها در زمان خواب نیز قادر به یادگیری هستند. در این نوشته مجموعه آموزش انگلیسی در خواب تقدیم به شما عزیزان و زبان آموزان گردیده است. این مجموعه بی نظیر شامل ۱۸ درس و تمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی است که به فرمت MP3 تهیه شده است. این مجموعه قابل استفاده در تمامی دستگاه های صوتی پخش خانگی میباشد.فایل های صوتی موجود در این مجموعه با استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد به گونه ای فراهم شده است که بر امواج مغز انسان تاثیر میگذارد و با این شیوه شما عزیزان را با مطالب زبان انگلیسی آشنا میسازد.

mohamad بازدید : 21 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Voc 1

لغات کاربردی برای دانشجویان

نام کتاب: Building Vocabulary for College

نویسنده: R. Kent Smith

فرمت: PDF

انتشارات: WADSWORTH

پژوهش ها به کرار نشان داده است که دانشتن سطح مناسبی از لغات انگلیسی دست به دست هم میدهد تا دانشجویان موفقیت های تحصیلی و آکادمیک بیشماری را کسب نمایند. کتاب لغات کاربردی برای دانشجویان به گونه ای طراحی شده است تا به شما کمک نماید که دامنه لغات خود را به صورت سیستماتیک، عملی و در یک رویکرد جذاب افزایش دهید. شما احیانا پیشتر قسمت هایی از لغت را میدانسته اید، و یا در متن ها و واژه های آکادمیک این قسمت از کلمه وجود داشته است، اما اکثر لغات برای شما نا آشنا بوده است. این کتاب تمامی راه های یادگیری این لغات را به شما خواهد آموخت.

mohamad بازدید : 17 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

کتاب 1100 لغت

کتاب ۱۱۰۰ لغت

کتاب ۱۱۰۰ لغت که شما نیاز دارید تا آنها را بدانید

نام کتاب: One Thousnad Words You Need To Know

نویسندگان: Murray Bromberg & Melvin Gordon

فرمت: PDF

انتشارات: Barrons

ویرایش: چهارم

تعداد صفحات: ۶۵۶ صفحه

تا کنون بیش از نیم میلیون نفر از افراد روی کره زمین زیر نظر موسسه بارون این کتاب را مطالعه کرده اند و تکنیک هایی را  به این افراد آموخته اند تا بتوانند به بهترین نحو لغات درون کتاب را فرا گیرند. این کتاب با استفاده از دسته بندی های مناسب به گونه ای طرح ریزی شده که زبان آموزان بتوانند به راحتی لغات مهم زبان انگلیسی را فرا گیرند و همیشه در خاطر خود نگه دارند. وجود یک گنجینه مناسب از لغات در این کتاب به خواننده این اعتماد به نفس را میدهد تا بتواند به راحتی با افراد دیگر ارتباط برقرار نماید و در اجتماع پذیرفته شود.

mohamad بازدید : 13 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

Hutchinson

دیکشنری برای لغات دشوار

دیکشنری برای لغات دشوار هاچینسون

شما میتوانید دیکشنری و فرهنگ های لغت رایج در زبان انگلیسی را به راحتی و در همه جا تهیه نمایید، این فرهنگ های لغت در کتابخانه ها، کتاب فروشی ها و در بسیاری از منازل یافت میشوند. نکته ای که در این فرهنگ های لغت مهم است این میباشد که تمامی محتوی درون آنها هرگز مورد استفاده قرار نمیگیرند. با تبدیل شدن دیکشنری های بزرگ به فرهنگ های لغت جیبی بسیاری از لغات از این کتاب ها حذف شده اند. این لغات لغاتی بودند که رواج کمتری داشتند و کمتر مورد استفاده قرار میگرفتند.

mohamad بازدید : 29 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 اشتباهات رایج انگلیسی

دانلود کتاب اشتباهات رایج انگلیسی

کتابی برای تغییر زندگی و کارتان

کتابی راحت برای خواندن و عمل کردن به آن

نام کتاب: A-Z correct english

فرمت کتاب : PDF

تعداد صفحات : ۲۰۳ صفحه

این کتاب یک کتاب مرجع برای دانش آموزان و خوانندگان عمومی می باشد .هدف این کتاب به عنوان ابزاری است برای پاسخ به مشکلاتی در گرامر ،تلفظ ،و .. که دانش آموزان و خوانندگان عادی با آن روبرو هستند.

مطالب عمده ای که در این کتاب که بر حسب حروف لاتین مشابه یک دیکشنری طبقه بندی شده است به قرار زیر است

  • ایرادات معمول در زبان انگلیسی
  • راه حل های سریع برای حل مشکلات تلفظی روزانه
  • تاکبد و مروری بر مشکلات گرامری

کتاب A-Z of Correct English در حدود ۲۲۰ صفحه است و کلیه نکات گرامری و لغوی که معمولا اکثر غیر انگلیسی زبانان اشتباه میکنند را برای شما تشریح میکند و نحوه درستش را هم برای شما توضیح میدهد تا  آن جمله یا روش گرامری را اشتباه ننویسید. این کتاب کمک زیادی به تصحیح جملات شما میکند و اگر قصد شرکت در آزمون های زبان مانند آیلتس هستید برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 این کتاب برای کسانی طراحی شده است که می خواهند زبان انگلیسی را به طرز صحیح یادبگیرند . آنچه در این کتاب می خوانید شامل یک سری اشتباهات رایج در زبان انگلیسی است که زبان آموزان عمدتا با آن مشکل دارند. این کتاب حاوی ۵۸۰ اشتباه رایج است که این اشتباه ها شامل : کاربرد اشتباه لغات ، کاربرد اشتباه زمانها ، کاربرد اشتباه نقل و قولها ، کاربرد اشتباه اسم مصدر ، کاربرد اشتباده حرف تعریف the ، کاربرد اشتباه صفتهای تفضیلی و عالی ، کاربرد اشتباه ضمایر ملکی ، کاربرد اشتباه both  ، کاربرد اشتباه موارد متعددی گرامری و اصطلاحاتی می باشد.

 

mohamad بازدید : 26 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

Business

انگلیسی در کسب و کار

انگلیسی در تجارت برای دانشجویان

نام کتاب: انگلیسی در کسب و کار

نام کتاب به لاتین: Business English

نویسنده: Carolyn M. Seefer & Mary Ellen Guffey

فرمت: PDF

تعداد صفحات: ۵۶۲

زبان آموزان و دانشجویان عزیز، شما یا وارد دنیای کار شده اید و یا به زودی وارد دنیای کار میشوید، و نیاز دارید تا مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت نمایید. کتاب انگلیسی در کسب و کار میتواند به شما کمک نماید تا دانش شما در این زمینه افزایش یابد و شما مطمین خواهید شد که در کسب و کار روز داشتن مهارت های ارتباطی بسیار مهم و اثربخش است.

mohamad بازدید : 206 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

کتاب واژگان برای مدیریت و تجارت

نام کتاب: کتاب لغت برای مدیریت و تجارت ویرایش چهارم

نام کتاب به لاتین: Check Your English Vocabulary For Business and Administration

نویسنده: Rawdon Wyatt

فرمت: PDF

تعداد صفحات: ۸۲ صفحه

تاکنون شما در هنگام مطالعه زبان انگلیسی ممکن است به بسیاری از لغات برخورده باشید که مربوط به تجارت و یا مدیریت میباشد. اگر شما میخواهید تا دانش خود را در مورد کسب و کار و مدیریت ارتقا دهید، در خواهید یافت که تمارین قرار گنجانده شده در این کتاب برای شما بسیار سودمند خواهند بود. اگر شما اقدامات زیر را انجام دهید، این کتاب برای شما از نظر عملی نیز بسیار سودمند و مفید خواهد بود:

mohamad بازدید : 23 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

  اصطلاحات انگلیسی

دانلود کتاب مجموعه اصطلاحات انگلیسی

۵۰۰ اصطلاح انگلیسی

 

نام کتاب:     اصطلاحات انگلیسی  Essential Idioms in english

نویسنده :نوشته ی j.Dixon

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحه: ۶۱ صفحه

 کتاب مجموعه اصطلاحات انگلیسی

همانطور که می دانید اصطلاحات نقش بسیار مهمی را در یادگیری یک زبان ایفا می کنند .در واقع یادگیری اصطلاحات می تواند به عنوان کلید برقراری یک ارتباط خوب چه در مکالمه و چه در نوشتار و چه در شنیدار محسوب شود. مطالعه اصطلاحات کلیدی و کاربردی علاوه بر تسهیل در یادگیری و کاربرد فراوان آن ها می تواند سرعت شما را در یادگیری افزایش داده و از به خاطر سپاری اصطلاحات قدیمی و آن ها که کاربرد کمی دارد جلوگیری کند .کتاب حاظر در واقع مجموعه ای از اصطلاحات کاربردی انگلیسی است و می تواند در به خاطر سپاری اصطلاحات کمک کند.

کتاب Essential idioms in English  ( اصطلاحات انگلیسی) از کتاب های مفید درباره ی آشنایی با اصطلاحات انگلیسی مرسوم  است. مانند 

 

As Matter Of fact    در واقع

To come true      درست از آب درآمدن

inside out      بیرون زدن

 

کتابی که به شما کمک می کند با ۵۰۰ اصطلاح پرکاربرد و مرسوم انگلیسی آشنا شوید.این کتاب به همراه با تمرین ها و مثال های ممتد سعی در آموزش و به خاطر سپاری این اصطلاحات دارد.

mohamad بازدید : 185 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

ICT

انگلیسی برای دانشجویان کامپیوتر

لغات کاربردی در رابطه با کامپیوتر و اینترنت

نام کتاب: انگلیسی برای دانشجویان کامپیوتر

نام کتاب به لاتین: Professional English In Use – For Computers and the Internet

انتشارات: کمبریج Cambridge

فرمت: PDF

تعداد صفحات: ۱۱۵

این کتاب برای چه کسانی نوشته شده است؟

ICT مخفف فناوری اطلاعات و ارتباطات است و به شرح تکنولوژی هایی می پردازد که ما در زندگی روزمره خود برای برقراری ارتباط از آنها استفاده مینماییم. اگر چه این کتاب با تمرکز بر موضوعات کامپیوتر و اینترنت گردآوری شده است اما موضوعاتی همانند تلفن های همراه و ویدیو کنفرانس ها را نیز پوشش میدهد.

 

mohamad بازدید : 15 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

اموزش و تقویت لغات انگلیسی

 

اموزش و تقویت لغات انگلیسی

Word Power: Vocabulary Enrichment Activities

 

نام کتاب:   اموزش و تقویت لغات انگلیسی  Word Power: Vocabulary Enrichment Activities

نویسنده :نوشته ی Eleanor J. Wier

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحه: ۱۳۶ صفحه

اموزش و تقویت لغات انگلیسی

یکی از مهمترین دغدغه های زبان اموزان افزایش و تقویت دامنه لغات می باشد.کتاب اموزش و تقویت لغات انگلیسی یک مرجع مناسب در یادگیری لغات و واژگان در انگلیسی می باشد که مورد استفاده زبان آموزان قرار می گیرد.در کتاب اموزش و تقویت لغات انگلیسی از مجموعه کتاب های اموزشی انگلیسی با استفاده از تصاویر کمک اموزشی و روشی نوین در به خاطر سپاری لغات سعی شده تا زبان اموزان با روش تمرین و تکرار دامنه لغات انگلیسی خود را بهبود ببخشند.مجموعه اموزش و تقویت لغات انگلیسی با استفاده از روش تکرار لغات جدید را از حافظه کوتاه مدت زبان اموزان به حافظه بلند مدت انان منتقل می کند.

اموزش و تقویت لغات انگلیسی با بهره گیری از روش نوین اموزش زبان انگلیسی , منبعی مفید برای اموزش زبان انگلیسی در کلیه سطوح می باشد.

mohamad بازدید : 23 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

1001سوال برای شروع مکالمه

 

 

کتاب ۱۰۰۱سوال برای شروع مکالمه در زبان انگلیسی

The Complete Book of Questions: 1001 Conversation Starters for Any Occasion

 

 

نام کتاب:   کتاب ۱۰۰۱سوال برای شروع مکالمه در زبان انگلیسی

نویسنده :نوشته ی Garry Poole

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحه: ۱۶۵ صفحه

 

 

 

شروع مکالمه می تواند یک حرکت مهم در زبان انگلیسی باشد .در کتاب 1001سوال برای شروع مکالمه می توانید این سوالات مهم و کابردی را یافته و یک مکالمه ای خوب را تجربه کنید.

سوال می‌تونه شروع خیلی خوبی برای باز کردن سر صحبت باشه. هر کسی چیزی برای گفتن یا عقیده‌ای برای ابراز کردن داره و برای شنیدنش، فقط کافیه ازش بپرسی. در واقع سوال خوب آدما رو تشویق می‌کنه که حرف دلشون رو بزنن و افکار و احساسات‌شون رو در باره خیلی چیزا بگن. سوال کردن باعث می‌شه با کسی که تازه باهاش آشنا شدی صمیمی‌تر بشی یا چیز تازه‌ای درباره یه آشنا قدیمی بفهمی. این کتاب به عنوان یه ابزار یا یه جرقه برای بهتر کردن روابطت‌تون نگاه کنین، چیزی که کمک می‌کنه خودتون و دیگران رو بهتر بفهمین.این کتاب ۱۰۰۱ سوال را برای شروع مکالمات انگلیسی در موقعیت های مختلف را بازگو می کند که می توانند ایده خوبی برای شروع دیالوگ با فرد غریبه و متعاقبا اشنایی با او شود .این سوالات حتما یه جایی بدرشما می خورد.

mohamad بازدید : 19 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (2)

شاید بسیاری از جوانان بگویند، ملانصرالدین دیگه چیه و این قصه ها دیگه قدیمی شده. ولی باید گفت که روایت های ملانصرالدین تنها متعلق به کشور ما و یا مشرق زمین نیست. شاید شخصیت او مربوط به دوران قدیم است ولی پندهای او متعلق به تمام فرهنگ ها و دورانهاست.

ملانصرالدین شخصیتی است که داستان هایش تمامی ندارد و هنوز که هنوز است حکایات بامزه ای که اتفاق می افتد را به او نسبت می دهند و حتی او را با بسیاری از موضوعات امروزی همساز کرده اند.

در کشورهای آمریکایی و روسیه او را بیشتر با شخصیتی بذله گو و دارای مقام والای فلسفی می شناسند. به هر حال او سمبلی است از فردی که گاه ساده لوح و احمق و گاه عالم و آگاه و حاضر جواب است که با ماجراهای به ظاهر طنزآلودش پند و اندرزهایی را نیز به ما می آموزد.

داستان خویشاوند الاغ

روزی ملا الاغش را که خطایی کرده بود می زد,
شخصی که از آنجا عبور می کرد اعتراض نمود و گفت: ای مرد چرا حیوان زبان بسته را می زنی؟
ملا گفت: ببخشید نمی دانستم که از خویشاوندان شماست اگر می دانستم به او اسائه ادب نمی کردم؟!

بقیه درادامه مطلب

mohamad بازدید : 20 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (1)

اداره کردن زن آسان تر است یا کشور !؟
روزی از میلتون، شاعر معروف انگلیسی پرسیدند: «چرا ولیعهد انگلستان می تواند در ۱۴ سالگی بر تخت سلطنت بنشیند و سلطنت کند؛ اما تا ۱۸ سال نداشته باشد نمی تواند ازدواج کند؟» میلتون گفت: «به خاطر این که اداره کردن یک مملکت از اداره کردن یک زن به مراتب آسان تر است!»
.
.
.
اعتراف عجیب یک همسرکش!
«جولی، همسر عزیزم، الان که این نامه را می خوانی جنازه من در استخر حیاط غوطه ور است. فراموش نکن خودکشی من تقصیر تو بود. شوهرت استفان»
جولی نامه را خواند و از اتاق آمد بیرون، به حیاط که رسید جنازه من را در استخر دید که از پشت در آب غوطه ور بود، با عجله شیرجه زد داخل استخر تا من را نجات دهد؛ اما یادش نبود که شنا بلد نیست، من هم از استخر آمدم بیرون!

mohamad بازدید : 17 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

همسرم با صدای بلندی گفت : تا کی میخوای سرتو توی اون روزنامه فرو کنی ؟ میشه بیای و به دختر جونت بگی غذاشو بخوره ؟ روزنامه را به کناری انداختم و بسوی آنها رفتم . تنها دخترم آوا به نظر وحشت زده می آمد و اشک در چشمهایش پر شده بود . ظرفی پر از شیر برنج در مقابلش قرار داشت ، آوا دختری زیبا و برای سن خود بسیار باهوش بود ! گلویم رو صاف کردم و ظرف را برداشتم و گفتم : چرا چندتا قاشق گنده نمی خوری ؟ فقط بخاطر بابا عزیزم ! آوا کمی نرمش نشان داد و با پشت دست اشکهایش را پاک کرد و گفت : باشه بابا ، می خورم ، نه فقط چند قاشق ، همشو می خوردم ولی شما باید … آوا مکث کرد !!! بابا ، اگر من تمام این شیر برنج رو بخورم ، هرچی خواستم بهم میدی ؟ دست کوچک دخترم رو که بطرف من دراز شده بود گرفتم و گفتم ، قول میدم ، بعد باهاش دست دادم و تعهد کردم ! ناگهان مضطرب شدم و گفتم : آوا ، عزیزم ، نباید برای خریدن کامپیوتر یا یک چیز گران قیمت اصرار کنی ! بابا از اینجور پولها نداره ! باشه ؟

.

بقیه داستان را در ادامه مطلب بخوانید

mohamad بازدید : 15 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

پس از کلی دردسر با پسر مورد علاقه ام ازدواج کردم…ما همدیگرو به حد مرگ دوست داشتیم

سالای اول زندگیمون خیلی خوب بود…اما چند سال که گذشت کمبود بچه رو به

وضوح حس می کردیم…

می دونستیم بچه دار نمی شیم…ولی نمی دونستیم که مشکل از کدوم یکی از

ماست…اولاش نمی خواستیم بدونیم…با خودمون می گفتیم…عشقمون واسه یه

زندگی رویایی کافیه…بچه می خوایم چی کار؟…در واقع خودمونو گول می زدیم…

هم من هم اون…هر دومون عاشق بچه بودیم…

تا اینکه یه روز

علی نشست رو به رومو

گفت…اگه مشکل از من باشه …تو چی کار می کنی؟…فکر نکردم تا شک کنه که

دوسش ندارم…خیلی سریع بهش گفتم…من حاضرم به خاطر

تو رو همه چی خط سیاه بکشم…علی که انگار خیالش راحت شده بود یه نفس

راحت کشید و از سر میز بلند شد و راه افتاد…

گفتم:تو چی؟گفت:من؟

.

بقیه داستان را در ادامه مطلب بخوانید

mohamad بازدید : 19 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 

آنچه گذشت :

من بعد از ورود به دانشگاه، طی ماجراهایی با یه دختر آشنا شدم. ما اونقدر با هم عجین بودیم که خیلی  ازوقت ها با هم بودیم. عاشق هم دیگر بودیم و احساس می کردیم به غیر از ما دیگر به این اندازه کسانی عاشق همدیگه نیستند. این محبت باعث شد تا من خیلی زود خانواده ام رو از ماجرا باخبر کنم تا زمینه آشنایی خانواده ها فراهم بشه. من به اتفاق پدر و مادرم رفتیم مراسم آشنایی.من حدود 2 سال وقت گرفت   تا شرایط خودم رو رو به راه کنم ولی سر یه سال بعد از یک مسافرت همه چی بهم ریخت...

من دیگه داشتم دیوونه می شدم، آخه دلیل این همه بی توجهی و بهانه گیری رو نمی تونستم بفهمم. تقریبا  یه سال از آشنایی ما گذشته بود و من باور نمی کردم که اون به این زودی کم آورده باشه. همه چی از اون مسافرت لعنتی شروع شد؛ گویا تو تهران یکی این رو دیده بود و ازش خوشش اومده بود و قرار بوده بیاد خواستگاریش، من اینو بعد ها از دوست صمیمی اون شنیدم. دیگه این اواخر دعواهای ما خیلی اوج گرفته بود، من دیگه طاقت نداشتم. کار به جایی رسید که اون حتی هدیه های من رو که براش و خانوادش خریده بودم، پس فرستاد.

بقیه داستان درادامه مطلب

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 242
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 683
  • بازدید سال : 10,449
  • بازدید کلی : 80,221
  • کدهای اختصاصی