loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام.
عاغا من بچه کوچیک خانواده هستم .یه روز دوتا داداشام با من شوخی کردن من عصبانی شدم هر چی از دوهانم در اومد بهشون بگفتم و اونا هم رسم برادری رو بجا اوردند و من رو در کف حیاط خونمن بخاکیدندی.ومن هم که هر چی هوار میکردم دست بردار که نبودند و مادر عزیسمم در حال مشاهده گفتگوی مسالمت امیز من و برادر زحمت کش خاک برداری از کف حیاطمون بود .عاغا براتون بگم منو جوری خاکم کردن که کسی رو که میمیره رو خاک نمیکنن و مادرمم در حال خندیدن به من بود و من هم درحال خاک شدن بعد که به یه بدبختی خودمو در اوردم بیرون مادرم میگه شوخی کردن باهات و منم .....
نه خدایی من الان برم تو شفق قطبی محو بشم حقم نیست عایا؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,881
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,314
  • بازدید ماه : 4,621
  • بازدید سال : 14,387
  • بازدید کلی : 84,159
  • کدهای اختصاصی