loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 19 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

اقا تو شهر ما یه میدونی هست که تمام کارگرای این منطقه جمع میشن اونجا سر صبحی
منم واسه اینکه بیام شرکت هر روز باید از اینجا بگذرم از وسط کلیی از اقایوون محترم :/
خلاطه ی روز هوا بارونی بود منم بارونی تنم بود با جیباااااای بزرگ
سر صبح ما یه غلطی کردیم یه رژ خداشاهدههههههههههههههه فقط یه رژ زدم بعدگ گذاشتم تو جیبم اقا امدم که بیام سر کار تو ماشین که نشستم بعد من یه پسری نشست اقا من پیاده شدم 2 تا قدم از ماشین دور شدم دیدم پسره صدام میکنه حالاااا جمعیت تو میدونم دارن نگاه میکنن برگشتم دیدم اقاا رژ من و گرفته تو دستش برده بالا انگار که داشته کاپ قهرمانیشو نشون میداده داد میزنه که مال شما نیستتتتتتت؟؟؟؟؟ دیگه خودتون کارگارای تو میدونو باید میدیدین حال و روز منم که بماند
هموطن ابرو بره داریم؟؟؟؟ :/
یاقوت که پیدا نکردی اخه برادر منننننننن :/ :(

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 508
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,941
  • بازدید ماه : 3,248
  • بازدید سال : 13,014
  • بازدید کلی : 82,786
  • کدهای اختصاصی