loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 18 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

"شادمانی همه جا پشت در است در گشودن هنر است"
این سوتی داداشمه
یه بار استادمون امتحان کلاسی گرفما ۳ نفر با هم تو کلاس خیلی مچیم یکیمون درسو خونده بود موقع امتحان من از روی برگه اون نوشتم یکی از دوستامم از رو برگه من نوشت وقتی استاد برگه هارو صحیح کرد اونی که بلد بود شد ۷۰ از ۱۰۰من شدم ۸۰ اونی که از رو من نوشتهبود شد ۱۰۰ منم شاکی شدم بلند گفتم نمره ها رو استاد نامردی داده جوابها رو از رو هم نوشتیم چرا این شده ۱۰۰ من شدم ۸۰ جاتون خالی استاد فهمید با اجازه مشروتم کرد الانم دارم به خودم فحش میدم چرا بلند حرف زدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,729
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,162
  • بازدید ماه : 4,469
  • بازدید سال : 14,235
  • بازدید کلی : 84,007
  • کدهای اختصاصی