loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 13 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

با مخاطب خاصم رفته بودیم بیرون دیدم حالش گرفتس پیش خودم گفتم باهاش شوخی کنم حالش بیاد سر جاش بهش گفتم عزیزم از دفتر ایرانسل هی بهم زنگ میزنن ول کن هم نیستن پرسید برای چی گفتم اخه دنبال یه جای مرتفع میگردند تا دکل بزارن روش گفت خب به تو چرا زنگ میزنن گفتم میخوان من رضایت تو رو بگیرم با تعجب پرسید چرا رضایت من گفتم اخه تو کل تهران جای مرتفع تر از دماغ شما پیدا نکردن الانم کلی سرحال امده مثل مخاطبهای شما نیست که قهر کنه بره با یه سیلی حرسشو خالی کرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 2,063
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,496
  • بازدید ماه : 4,803
  • بازدید سال : 14,569
  • بازدید کلی : 84,341
  • کدهای اختصاصی