loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 17 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

امرو داشتم وب گردی میکردم .بعد تو یه سایتی عکس یه مدل ایرانی (پسر ) گذاشته بودن ، حالا نظراتو داشته باشین :
دخترا:
واااای.. چه جیگریه (((:
این شوهر منه ها .. ببینین چقد خوجله (: ( حیا و ابرو رو خرده یه لیوان ابم روش )
قربونش برم .. قربون قد و بالاش .. قربون چشاش .. قربون ..... ( این فک کنم اسم دوس پسرش قربون ِ)
ماااااچ .. عزیز دل خودمه .. قربون چشای عسلیت برم من (:
وای مامانم اینا .. تو چرا انقده نازی .. میخوامش.. ( دختره چش سفید )
و .......
پسرا :
عق.. کجای این قزمیت خوشکله ( معلومه داره از حسادت میترکه )
من از این خوشکلترم ، من خودم نمیخوام مدل باشم وگرنه این به گرد پای منم نمیرسه
این میمون که عین دخترا بند انداخته .. ابروهاشم هشتی .. منم برم ابروهامو هشتی کنم خوشکل میشم
چقد این دخترا بد سلیقن .. من و ببینن چی میگن ( اعتماد به نفس نیس که .. اعتماد به سقفه )
من اینو از نزدیک دیدم .. چشاش لنزه
و .......مردم اصن از دس رفتن ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 871
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,304
  • بازدید ماه : 3,611
  • بازدید سال : 13,377
  • بازدید کلی : 83,149
  • کدهای اختصاصی