loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 12 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

امروز توي تاكسي تهران کرج بودم كنارم يه خانم مسن نشسته بود كه كرايه دو نفرم حساب كرده بود
خواست آب بخوره ازم پرسيد پسرم روزه كه نيستي ؟
گفتم : مادرجان راحت باش
دو دقيقه بعد از كيفش چند تا ميوه درآورد و گفت : پسرم ببخشيد روزه كه نيستي؟
گفتم: مادرجان شما راحت باش
ده دقيقه اينبار از توي كيفش يه ظرف كوچيك ماكاروني درآورد ! و بازم گفت پسرم روزه كه نيستي من اينارو ميخورم اذيت نشي؟!
گفتم : مادر جان شما به من کار نداشته باش راحت باش
بعد اينكه ماكاروني رو هم خورد
يه قرص از كيفش درآورد خواست بخوره كه يدفه گفت : آخ ديدي چي شد پسرم ؟ من روزه بودم ، اي واي!!! :(((
من: حالا عيب نداره مادرجون ! شما يادت نبوده روزه اي روزت درسته
خانمه : آره اونو يادم نبوده ولي اين قرصو حالا چكار كنم؟ نميتونم بي آب بخورم كه ! اگرم آب بخورم روزم باطل ميشه
من: حالا مادرجان واسه قرص خوردن عيبي نداره آب بخوري..دارو رو حتما بايد بخوری وگرنه به خودت ضرر ميزنی
خانمه: يني چي؟ شما جوونا اصلا به هيچي اعتقاد نداريد ...مردم بي دين و ايمون شدن
من :|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,608
  • بازدید ماه : 2,915
  • بازدید سال : 12,681
  • بازدید کلی : 82,453
  • کدهای اختصاصی