loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 10 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

اقامن ترم 5دانشگاه یه کلاس داشتم 8 صبح روز شنبه بود خیلی ضدحال بود من بیشتر روزا نمیرفتم این شد که استاد با دوستان سفارش کرده بود که اگه جلسه اینده نرم حذفم میکنه شد شنبه گفتم برم اقا ما صبح خواب موندیم یهو بیدار شدم دیدم ساعت 8 خابگاه تا دانشگاه 15مین راه هست منم با عجله لباس بوشیدم کمر بند کردم تو شلوارم دیگه وقت بستنش نداشتم بدوبدو رفتم تو راهرو دیدم کمر بند داره به پام میپیچه خلاصه کمربند دراوردم رفتم تو کلاس سراسیمه درو باز کردم همه نگاها سمت در بود یهو هول شدم کمر بندمو چرخوندم رفتم بشینم یهو کل کلاس رفت رو هوا استاد هم محترمانه گفت همون بهتر که غایب باشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,785
  • بازدید ماه : 3,092
  • بازدید سال : 12,858
  • بازدید کلی : 82,630
  • کدهای اختصاصی