loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
mohamad بازدید : 19 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

چگونه انگلیسی بیاموزیم؟

Tips2

۷ نکته موثر برای یادگیری زبان انگلیسی برای تمامی زبان آموزان

با افزایش روزمره استفاده از زبان انگلیسی در صنعت، سیاست، اقتصاد و متون علمی فراگیری و یادگیری زبان انگلیسی به یک امر ضروری و بدیهی تبدیل شده است. منابع علمی بسیاری به زبان انگلیسی نوشته شده و نوشته میشوند و همچنین هر ساله کنفرانس های علمی بسیاری در سرتاسر دنیا برگزار میگردد که به زبان انگلیسی میباشد. پس ضرورت یادگیری زبان انگلیسی مبرهن و مشخص است.

همانطور که برای انجام هر کار و اموری ما نیاز به دانستن یک سری نکات و تکنیک میباشیم در یادگیری زبان انگلیسی نیز ما نیاز به دانستن و داشتن چنین مهارت ها و تکنیک ها میباشیم و زبان انگلیسی از این قاعده مستثنی نمیباشد. با دانستن این اصول میتوان به صورت اصولی زبان انگلیسی را فرا گرفت و نیز بتوان این اصول را به دیگر زبان آموزان عزیز انتقال داد.

Tips

  1. صحبت کردن بدون ترس: بزرگترین مشکلی که اکثر مردم در یادگیری یک زبان جدید با آن مواجه هستند ترس درونی افراد میباشد. آنها هراس دارند که عبارات را به درستی صرف ننمایند و یا شبیه به افرادی دلقک به نظر رسند. سریع ترین راه یادگیری یک کار انجام آن است. بارها و بارها آن را انجام دهید تا کار را به درستی انجام دهید. شبیه به کارهای دیگر، یادگیری زبان انگلیسی نیازمند تمرین و تکرار است. اجازه ندهید تا ترس جلوی انجام این تمرین و تکرار را بگیرد.
  2. استفاده از تمامی منابع: حتی اگر شما برای یادگیری زبان انگلیسی به آموزشگاه های زبان میروید، بدین معنی نیست که شما به منابعی خارج از کلاس زبان احتیاج نداشته باشید (برای مثال سایت WWW.ZABANDOWNLOAD.COM). تا جایی که میتوانید از منابع و ابزارهای متفاوت زبان انگلیسی استفاده نمایید که این امر به شما اجازه میدهد تا سریع تر زبان انگلیسی را فرا گیرید. هیچگاه خود را تنها به یک و یا دو روش و منبع محدود نکنید. اینترنت یک منبع فوق العاده برای هر چیز مجازی است و برای زبان آموزان منبعی بسیار کامل است (WWW.ZABANDOWNLOAD.COM).
  3. تا جایی که ممکن است به صحبت ها و مکالمات انگلیسی (با زبان مادری یا نیتیو) گوش دهید: مهمترین دلیلی که زبان آموزان باید به صحبت ها و مکالمات انگلیسی که به لهجه مادری ادا میشود گوش دهند این است که جریان و روال طبیعی صحبت کردن در زبان انگلیسی را فراگیرند، همانطور که در دیگر زبان ها نیز همانگونه میباشد.
  4. فیلم های انگلیسی و کانال های انگلیسی را تماشا نمایید: تماشا کردن فیلم و تلویزیون یک تفریح نیست بلکه در یادگیری زبان انگلیسی بسیار موثر است. با تماشای فیلم های انگلیسی ( به خصوص همراه با زیرنویس انگلیسی) شما میتوانید دایره لغات خود را گسترش دهید روال تکلم بازیگران را گوش دهید. اگر شما به اخبار گوش دهید نیز میتوانید با لهجه های متفاوت آشنا شوید.
  5. گوش دادن به آهنگ های انگلیسی: موسیقی میتواند یک روش موثر و مفید برای یادگیری زبان انگلیسی است. در واقع، این کار معمولا به عنوان روشی برای بهبود قوه ادراک و فهم در انگلیسی استفاده میشود. بهترین روش برای یادگیری در این روش، دریافت متن شعرهای موسیقی است که شما به آنها گوش میدهید. با استفاده از این راه، شما میتوانید مهارت شنیداری (Listening) و صحبت کردن (Speaking) به طور همزمان تمرین نمایید.
  6. انجام تمرین و دادن امتحان: بسیاری از مردم باور دارند که انجام تمرین و تست بسیار کسل کننده است. با این وجود، با انجام تمارین مستمر و مکرر و همچنین انجام آزمون های آزمایشی شما میتوانید به خوبی مهارت های انگلیسی خود را بهبود دهید. یکی از بهترین دلایلی که برای انجام تمارین و آزمون ها به طور مستمر وجود دارد این است که شما میتوانید یک عیار و معیار برای خود ایجاد نمایید تا در آینده بتوانید میزان پیشرفت خود را اندازه گیری کنید. از هم اکنون شروع به انجام تمارین زباد و آزمون های متفاوت نمایید و چند روز بعد آنها را مرور نمایید تا ببینید که چه مقداری از آن را شما فرا گرفته اید.
  7. ضبط کردن صدای خود: هیچ شخصی دوست ندارد تا صدای خود را از نوار گوش دهد اما مقایسه صداهای ضبط شده شما در زمان های متفاوت بسیار سودمند است. شما ممکن است با میزان پیشرفتی که انجام داده اید شگفت زده شوید با اینکه ممکن است راغب نباشید تا صدای خود را گوش دهید.

Tips1

 

امید است این مطلب مورد توجه شما خوانندگان عزیز قرار گرفته باشد – عرفان

 " If you talk to a man in a language he understands, that goes to his head.

If you talk to him in his own language, that goes to his heart. "
 

Nelson Mandela

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,266
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,699
  • بازدید ماه : 4,006
  • بازدید سال : 13,772
  • بازدید کلی : 83,544
  • کدهای اختصاصی