loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 15 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

اون موقع ها که کلاس اول ابتدایی بودم شیفت صبح دوست نداشتم که صبحونه بخورم ولی همیشه مامانم به زور بهم صبحونه میداد میگفت: صبحونه مغزتو باز میکنه درسا رو خوب یاد میگیری ولی در هر صورتی که بودش صبحونه رو باید میخوردم باید بگم شانس خوب من یکی از اونروزا صبح که بیدار شدم یه پشه وقتی داشتم خمیازه میکشیدم یه راست رفتش تودهنم همون جا هم مرد بعد من به این بهونه هم که شده اون روز صبحونه نخوردم یعنی اون قد از صبحونه بدم میومد که حاضر بودم یه پشه بره تودهنم همون جا هم بمیره ولی صبحونه رو نخورم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,811
  • بازدید ماه : 3,118
  • بازدید سال : 12,884
  • بازدید کلی : 82,656
  • کدهای اختصاصی