loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 16 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

یه روز یه خره از خیابون میخواست رد کنه از شانس بد او یه ماشین با سرعت بالا به خره چراغ میده تا زود رد بشه
خره هیچ توجه نمیکنه سرشو میندازه و به راه خودش ادامه میده.
ماشینیه اومد رسید به خره،
گفت : مگه کوری نمیبینی دارم چراغ میدم برات که از سر راهم بلند بشی
خره میگه: خودت کوری مگه نمیبنی من خرم ؟
یاور میگه:چرا تو خری
خره میگه : خب چرا به جای اینکه برام بوق بزنی چراغ دادی؟ اهان؟
یارو میگه: ببخشید فکر کردم تو میفهمی
خب دیگه هیچی آخرش یاور میگه : فکر کنم من خرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,713
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,146
  • بازدید ماه : 4,453
  • بازدید سال : 14,219
  • بازدید کلی : 83,991
  • کدهای اختصاصی