loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
mohamad بازدید : 17 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

ترسيم اولين نگاهت در كشاكش روزهاي پر دغدغه بهار...
اثبات شيريني حضورت در ميان بي كرانه اي از گرفتاري هاي سال نو...
زيباترين حادثه عمرت كه اتفاق ميفتد در...امروز!
تمام تنهاييت را در ميان برگ هاي نو رسيده بهار جا بگذار و احساس صميمت كن با خاطره هايي كه واژه هايش از نسل نانوشته هاست و تنها كاراييش يادآوري همين شادباشيست كه بايد كفته شود...
فارغ از تمام گله هايي كه ميان من و تو به وجود مي آيد و ميرود...!!!
براي تو چه فرقي ميكند هركسي در خلوت خاطراتش تو را چگونه به ياد بياورد...
تو هماني بشو و بمان كه خودت ميخواهي...
من با گذر هرسال ياد ميگيرم كه پسرك دوست داشتنيه دلم را دورتر نگه دارم كه مبادا خط بخورند اين قشنگي هايي كه قداستشان دست كمي ازين بهار و اين روزهاندارد....
و كاش بشود به تمام روياهايت رنگ آبي حقيقت بزني....
در كنار تمام اقاقي هاي برافراشته در روزهاي سبز خرداد و بهشتي به نام بهار!اضافه شدن يك اوج ديگر به نهال بودنت مبارك
(عشقم....تولدن مبارك....كاش ميشد بفهمي چه قدر دوست دارم)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,762
  • بازدید ماه : 3,069
  • بازدید سال : 12,835
  • بازدید کلی : 82,607
  • کدهای اختصاصی