loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
mohamad بازدید : 17 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

عاقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!
یه چی بگم بترکید!
دیروز رفتم داروخونه خیلی گرمم بود شکل اورانگوتان 2طبقه شده بودم
خلاصه خرید کردمو داشتم از داروخونه میومدم بیرون به فروشنده گفتم خسته شدم!!!!!!!!!!!! (به جای خسته نباشید)!
حالا قیافارو فقط تصور کنید!!
من :(
فروشنده :ا
بقیه ادما :)
خستگی :o
افق چند نفر ظرفیت داره عایا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,536
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,969
  • بازدید ماه : 4,276
  • بازدید سال : 14,042
  • بازدید کلی : 83,814
  • کدهای اختصاصی