loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
mohamad بازدید : 20 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

مادر من یه سلاح مرگباری داره که هر موقع میخواد من یا برادرم کاری انجام بدیم ازش استفاده میکنه...
وقتی میخواد ما یه کاری براش کنیم ولی نه خودش حال داره نه ما حال داریم مثلا بر می گرده به من با یه حالت مظومانه و مهربانانه میگه:پســــررررم...میری فلان چیزی رو بیاری؟؟؟
بعد که من چپ چپ نگاش میکنم ادامه میده:یا خودم برم بیارم؟؟
و این گونه من به رگ غیرت بر میخوره و کار انجام میشه..
به سلامتی همه مادرای مهربون و زرنگ یه لایک و یه صلوات.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,723
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,156
  • بازدید ماه : 4,463
  • بازدید سال : 14,229
  • بازدید کلی : 84,001
  • کدهای اختصاصی