loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
mohamad بازدید : 12 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

به نظرم چند وقت دیگه این فیلم دودکش ادامه پیدا کنه کلا باید یا دوبلشو ببینیم یا زیر نفیس فارسی.
انقدر لغات سختو نا مفهوم به کار بردن من میرم فیلمو دانلود میکنم بعد به صورت صحنه آهسته میبینم یه دیکشنری هم بغل دستمه ترجمه میکنم...
دوستان یکم رسیدگی کنن زیر نویس این فیلم زودتر آماده شه
همه اونا که موافقن لایک نکنن من تحریم شم برم رگمو بزنم.
شوخی کردم لایک کنید یه جوون از مرگ حتمی در میاد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,211
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,644
  • بازدید ماه : 3,951
  • بازدید سال : 13,717
  • بازدید کلی : 83,489
  • کدهای اختصاصی