loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
mohamad بازدید : 23 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

اقا مامانه من نخود تو دهنش خیس نمیشه
من یه دخترو می خواستم رفتم به مامانم موضوع رو گفتم و بعدش بهش گفتم که مامان نری به هیچ کس بگیا اونم جونه منو قسم خورد که نه به کسی نمیگم
فرداش از بچه یه روزه تا پیر مرد نود ساله بهم چش خیره میرفتن یعنی تو محلمون همه فهمیدن حالا شانس اوردیم دختری که می خوام تو محلمون زندگی نمی کنه و گرنه برادران گرامیش پدر منو در می اوردن
به خدا اصلا انتظار لایک ندارم جونه داداش نزن!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,826
  • بازدید ماه : 3,133
  • بازدید سال : 12,899
  • بازدید کلی : 82,671
  • کدهای اختصاصی