loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 23 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

بدم مي اومد واقعا به دوستانم هم ميگفتم نکشید این سیگار لعنتی رو حتي با افراد سيگاري نمي پلکيدم .
وقتي بخاطرش با مادرم دعوا کردم بعدش مث سگ پشيمون شدم . تو دلم گفتم بخاطر يه دختره غريبه ببين چي کاري کردم با مادرم هموني که منو بدنيا اورد هموني که بهم تربيت داد همونی که بهم کمک کرد روي پام وايستم . هموني که شبا بيداري ميکشيد تا منو خواب کنه
از اون موقع من شدم يه پسر افسرده يه پسر بد اخلاق يه پسر سيگاري يه پسر فانتزي گرا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 868
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,301
  • بازدید ماه : 3,608
  • بازدید سال : 13,374
  • بازدید کلی : 83,146
  • کدهای اختصاصی