loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
mohamad بازدید : 26 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

سری تازه از پیامک های خنده دار،برو حالشو ببر!
من موندم این صدای پشه ها واقعا صدای بال زدنشونه یا لوس بازیشونه دارن با دهنشون صدای هلیکوپتر درمیارن !!!
به قیافش نمی خوره این صداها …

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

آهای اونایی که یکی دوستون داره :
به جهنم !!!
مارو همه دوس دارن …

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

زنگ زدم به سهراب پرسیدم قایقت جا دارد ؟
صدا آمد : از بی ادبان !
فهمیدم اشتباهی شماره لقمان رو گرفتم ، سریع قطع کردم …

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ساقه طلایی به قدری جاذب رطوبته که پیشنهادم اینه در ابعاد بزرگ درست کنن توی خونه های شمال آویزون کنن ، گلوم کویر می شه وقتی می خورمش !

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

دوستم نمایندگی سوسیس کالباس داره، تعریف می کرد یه روز یه دختره اومد تو مغازه گفت :
۵۰۰گرم ژامبون مرغ می خوام ؛ دوستم که داشت می کشید دختره پرسید : خیالم راحت باشه که خوبن ؟
دوستم گفت : بله برای خودمون تو خونه از همین می برم ، بعد گفت شد ۵۵۰گرم اشکال نداره ؟
دختره گفت : نه سگم چاق می شه ، کمش کن !
دوستم :l
خانواده دوستم توی خونه در حال خوردن همین کالباس :I
اون سگه توی آخور:l
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

هشت تا مخاطب خاصم نداریم بینشون مناظره بزاریم ببینیم کدوم همسر آیندمون می شه …

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

از دختره پرسیدم : گوشیت مدلش چیه ؟
گفت : اندروید
گفتم : آهان سیستم عاملش چیه اونوقت ؟
گفت : X Peria Mini
اخبار غیرموثق اعلام کردن که من بعد از این صحنه اقدام به خودکشی کردم …

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

از بعضیا می پرسی اسم بچه تونو چی گذاشتید ؟ یه چیزی می گن که مجبور میشی بعدش بپرسی به سلامتی حالا دختره یا پسر ؟

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

روبهی به زاغی گفت : بیااااااا
زاغ گفت : پنیرو می خوای ؟
روباه گفت : نه !
زاغ گفت : پس چی ؟
روباه گفت :دوری کنیم از هم …

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

آقا داماد چی کاره ان ؟
والا حقیقتش آقا داماد بیکار هستن ولی پدرشون یه پراید به نامشون کرده …
به به بفرمایید دهنتون رو شیرین کنید !

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

من برم خارج، اول از همه یه روزنامه می گیرم میرم رو توالت فرنگی می شینم می خونمش !

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

از همین تریبون استفاده می کنم و به نیمه گمشده م می گم به گمشدنت ادامه بده من فعلا سرم شلوغه !

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

منو دیدی تازگیا ؟؟؟
همون بهتر که ندیدی ، حوصله ندارم جنازه جمع کنم …

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

به بعضیا هم باید گفت : عزیزم چرا بیکار نشستی ؟ بیا با احساسات من بازی کن …

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

بالاخره مخاطب خاصمو پیدا کردم ، هورا …
عه پس کو ؟! ای بابا همین الان اینجا بود ، دوباره گم شد ؛ کصصصافط آروم و قرار نداره …

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اصن شتر مرغ از اسمش معلومه داره مسخره بازی درمیاره !

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

معلم : چرا نیوتون از افتادن سیب تعجب کرد ؟
دانش آموز : چون زیر درخت گلابی نشسته بود !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 1,641
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,074
  • بازدید ماه : 4,381
  • بازدید سال : 14,147
  • بازدید کلی : 83,919
  • کدهای اختصاصی