loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
mohamad بازدید : 11 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

از کجا شروع کنم،این حکایت کهنه را که در ناامیدی،امیدم شدی. در وای بیکسی همه کسم شدی و در گذاره همدردم
از کجا شروع کنم‌ای بیخبر از من و روزگاره من..من که بی‌ تو به انتها رسیدم چه شد که سرنوشت تورو به ظلم عادت داد که خواست من از خود جز تو نبود...
به دوریت قسم...که بی‌ تو به بن‌بست رسیدم،با تو نشستم اگر چه نبودی،بی‌ تو شکستم که شکست من از خود بود و تو نظاگر شکستهای من،چه شد که پرده دریدی؟
چه شد که زبان به هجران گشدی و رفتی‌...با من بیا به ناکجا آباد...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 2,337
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,770
  • بازدید ماه : 5,077
  • بازدید سال : 14,843
  • بازدید کلی : 84,615
  • کدهای اختصاصی