loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
NAVID بازدید : 21 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

امروز توی فیسبوک نوشتم " آهای آقایی که هی میگی بزنگ بهم ..هی میگی اس بده ..
لطفا دستت رو ببر تو جیب مبارک و ی 5000 هزاری درار بده بقالی سرکوچه ی شارژ5 هزاری برام بخر ...من در خدمتم .... "هیچی دیگه ..ی شورشی به پا کردم ..که همه پسرا بهم فحش میدادن که هیچی ..مخاطب خاص بی جنبه ما هم قهر کردو آن فرندم کرد ..سه نفر بلاکم کردن ... آخه مگه حرف بدی زدم... نه شما بگین حرفه بدی بود..خوب من پول ندارم چیکار کنم ...هاااااااااان ؟ چیکار کنم ....
امروز 3مرداد ... وای سی روز بلاکو چه طوری تحمل کنم...خیلی تحمیل بدی خورد بهم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 2,154
  • باردید دیروز : 232
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,587
  • بازدید ماه : 4,894
  • بازدید سال : 14,660
  • بازدید کلی : 84,432
  • کدهای اختصاصی