loading...
بهترین سایت سرگرمی وتفریح ایران
mohamad بازدید : 20 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

English Grammar

درک گرامر انگلیسی

نام کتاب: درک گرامر انگلیسی

نام کتاب به لاتین: Understanding English Grammar

نویسندگان: Martha Kolln & Robert Funk

انتشارات: Pearson

فرمت: PDF

تعداد صفحات: ۴۵۶ صفحه

هدف اصلی این کتاب کمک به دانشجویان برای درک سیستماتیک طبیعت زبان و بهبود مهارت های زبان آموزان و دانشجویان است. نویسندگان این کتاب پی برده اند که اکثر افرادی که از این کتاب استفاده مینمایند کسانی هستند که میتوانند انگلیسی را صحبت نمایند و پیش تر با گرامر زبان انگلیسی آشنایی دارند. اما علاوه بر آن نویسندگان دریافته اند که آنها چیزی را که یاد گرفته اند به خوبی درک نکرده اند: دانشجویان و زبان آموزان قادر به توضیح این موضوع نیستند که در زمان نوشتن و یا صحبت کردن به زبان انگلیسی دقیقا چه کاری را انجام میدهند. توانایی های گرامری آنها بیش از اندازه است اما آنها قادر به کنترل و بهبود آن در یک پروسه دقیق نیستند که این کار مستلزم مطالعه فراوان است.

mohamad بازدید : 23 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

اموزش و تقویت لغات انگلیسی

 

اموزش و تقویت لغات انگلیسی

Word Power: Vocabulary Enrichment Activities

 

نام کتاب:   اموزش و تقویت لغات انگلیسی  Word Power: Vocabulary Enrichment Activities

نویسنده :نوشته ی Eleanor J. Wier

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحه: ۱۳۶ صفحه

اموزش و تقویت لغات انگلیسی

یکی از مهمترین دغدغه های زبان اموزان افزایش و تقویت دامنه لغات می باشد.کتاب اموزش و تقویت لغات انگلیسی یک مرجع مناسب در یادگیری لغات و واژگان در انگلیسی می باشد که مورد استفاده زبان آموزان قرار می گیرد.در کتاب اموزش و تقویت لغات انگلیسی از مجموعه کتاب های اموزشی انگلیسی با استفاده از تصاویر کمک اموزشی و روشی نوین در به خاطر سپاری لغات سعی شده تا زبان اموزان با روش تمرین و تکرار دامنه لغات انگلیسی خود را بهبود ببخشند.مجموعه اموزش و تقویت لغات انگلیسی با استفاده از روش تکرار لغات جدید را از حافظه کوتاه مدت زبان اموزان به حافظه بلند مدت انان منتقل می کند.

اموزش و تقویت لغات انگلیسی با بهره گیری از روش نوین اموزش زبان انگلیسی , منبعی مفید برای اموزش زبان انگلیسی در کلیه سطوح می باشد.

mohamad بازدید : 35 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Best-American-Short-Stories

داستان های کوتاه آمریکایی

 

مجموعه بهترین داستان های صوتی کوتاه آمریکایی

 

The Best American short Stories 2000 – 2004

 

نام مجموعه: مجموعه بهترین داستان های صوتی کوتاه آمریکایی از سال ۲۰۰۰ – ۲۰۰۴

نام مجموعه به لاتین: The Best American short Stories 2000 – 2004

انتشارات: Houghton Mifflin Harcourt

فرمت: MP3

حجم: ۱٫۲ گیگا بایت

 

گزیده ای از بهترین داستان های آمریکایی و گلچین ادبی سال آمریکا

 

BAS

 

mohamad بازدید : 25 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار فارسی آموزش لغت های انگلیسی

دانلود رایگان نرم افزار VOCABOLY

جهت به خاطر سپاری لغت های زبان انگلیسی

 

همانطور که می دانید یکی از مهمترین ارکان در هر زبان، لغات تشکیل دهنده آن زبان می باشد و یادگیری هر زبان زمانی ممکن خواهد بود که فرد دامنه لغات بالایی فرا گرفته باشد. با توجه به این اصل و با نظر به اهمیت زمان در زندگی افراد، ما بر آن شدیم تا نرم افزاری به شما معرفی نماییم که به بواسطه آن به آسانی شما عزیزان می توانید محدوده لغات خود را افزایش نمایید.

نرم افزار vocaboly یک نرم افزار بسیار کاربردی و ساده برای آموزش لغات انگلیسی می باشد. این نرم افزار بیش از ۱۲۰۰۰ واژه در زمینه کتابهای SAT , TOEFL , GRE , GMAT , VOA Special English را داراست و شما همانند تصویری از نرم افزار که قرار داده شده است می توانید با انتخاب کتاب مورد نظر خود واژگان آن کتاب را تمرین کنید، مثلا می توانید کتاب تافل را انخاب کرده و واژگان موجود دراین زمینه را تمرین نمایید.

 

نرم افزار واژگان vocaboly شیوه های بسیار جالب و گوناگونی را برای آموزش لغات انگلیسی   به کار برده است. شما همچنین می توانید در مقابل هر واژه فتونیک آن را نیز مشاهده نمایی و همچنین می توانید با زدن دگمه listen تلفظ صحیح کلمه انگلیسی مورد نظر خود را بشنوید.

 

mohamad بازدید : 59 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

زبان نصرت

 

دانلود دروس ۲۱ تا  30 از آموزش زبان نصرت ۱

در پست های پیش قسمت های ۱ تا ۲۰ آموزش زبان نصرت آورده شده است در این پست از سایت ادامه قسمت ها آورده ایم امید است در پست های آتی این مجموعه گران قدر آموزش زبان انگلیسی که شامل ۹۰ قسمت برای تمامی زبان آموزانی که قصد دارند هر چه سریعتر انگلیسی را بیاموزند آورده شود .

در این پست از سایت  زبان دانلود درس های ۲۱ تا ۳۰ از آموزش زبان نصرت برای دانلود رایگان و با لینک مستقیم برای دوستداران آموزش زبان قرار داده ایم.همانطور که همه می دانید زبان نصرت به عنوان یک متد قوی و جدید آموزش زبان در دنیا  مطرح است.

ویژگی های این مجموعه آموزش زبان نصرت را می توان موارد زیر برشمرد:

  • آموزش از طریق زبان مادری به شکلی که با دانشتن یک زبان به راحتی زبان دیگر را هم می آموزید
  • آموزش زبان در کوتاهترین زمان ممکن
  • آموزش سریع مکالمه به شکلی که در دوره های دیگر آموزش زبان شاید به این اندازه نمکالمه شما تقویت نشود
  • تکرار و تمرین فراوان در حین یادگیری
  • پرداختن به موضوعات متنوع و زیاد که به شکل قابل ملاحظه ای دامنه لغات شما را افزایش می دهد

  

mohamad بازدید : 27 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

Sleep_english2

انگلیسی در خواب

نام مجموعه: انگلیسی در خواب

نام مجموعه به لاتین: English After Sleep

فرمت: MP3

آیا انسان ها در هنگام خواب چیزی فرا میگیرند؟

اکثر محققین بر این باورند که خواب شب در زمان مناسب موجب بهبود حافظه میشود. اما آیا انسان ها در زمان خواب موضوعی را فرا خواهند گرفت؟ مطالعات بر این باور میباشند که انسان ها در زمان خواب نیز قادر به یادگیری هستند. در این نوشته مجموعه آموزش انگلیسی در خواب تقدیم به شما عزیزان و زبان آموزان گردیده است. این مجموعه بی نظیر شامل ۱۸ درس و تمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی است که به فرمت MP3 تهیه شده است. این مجموعه قابل استفاده در تمامی دستگاه های صوتی پخش خانگی میباشد.فایل های صوتی موجود در این مجموعه با استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد به گونه ای فراهم شده است که بر امواج مغز انسان تاثیر میگذارد و با این شیوه شما عزیزان را با مطالب زبان انگلیسی آشنا میسازد.

mohamad بازدید : 21 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Voc 1

لغات کاربردی برای دانشجویان

نام کتاب: Building Vocabulary for College

نویسنده: R. Kent Smith

فرمت: PDF

انتشارات: WADSWORTH

پژوهش ها به کرار نشان داده است که دانشتن سطح مناسبی از لغات انگلیسی دست به دست هم میدهد تا دانشجویان موفقیت های تحصیلی و آکادمیک بیشماری را کسب نمایند. کتاب لغات کاربردی برای دانشجویان به گونه ای طراحی شده است تا به شما کمک نماید که دامنه لغات خود را به صورت سیستماتیک، عملی و در یک رویکرد جذاب افزایش دهید. شما احیانا پیشتر قسمت هایی از لغت را میدانسته اید، و یا در متن ها و واژه های آکادمیک این قسمت از کلمه وجود داشته است، اما اکثر لغات برای شما نا آشنا بوده است. این کتاب تمامی راه های یادگیری این لغات را به شما خواهد آموخت.

mohamad بازدید : 17 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

کتاب 1100 لغت

کتاب ۱۱۰۰ لغت

کتاب ۱۱۰۰ لغت که شما نیاز دارید تا آنها را بدانید

نام کتاب: One Thousnad Words You Need To Know

نویسندگان: Murray Bromberg & Melvin Gordon

فرمت: PDF

انتشارات: Barrons

ویرایش: چهارم

تعداد صفحات: ۶۵۶ صفحه

تا کنون بیش از نیم میلیون نفر از افراد روی کره زمین زیر نظر موسسه بارون این کتاب را مطالعه کرده اند و تکنیک هایی را  به این افراد آموخته اند تا بتوانند به بهترین نحو لغات درون کتاب را فرا گیرند. این کتاب با استفاده از دسته بندی های مناسب به گونه ای طرح ریزی شده که زبان آموزان بتوانند به راحتی لغات مهم زبان انگلیسی را فرا گیرند و همیشه در خاطر خود نگه دارند. وجود یک گنجینه مناسب از لغات در این کتاب به خواننده این اعتماد به نفس را میدهد تا بتواند به راحتی با افراد دیگر ارتباط برقرار نماید و در اجتماع پذیرفته شود.

mohamad بازدید : 13 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

Hutchinson

دیکشنری برای لغات دشوار

دیکشنری برای لغات دشوار هاچینسون

شما میتوانید دیکشنری و فرهنگ های لغت رایج در زبان انگلیسی را به راحتی و در همه جا تهیه نمایید، این فرهنگ های لغت در کتابخانه ها، کتاب فروشی ها و در بسیاری از منازل یافت میشوند. نکته ای که در این فرهنگ های لغت مهم است این میباشد که تمامی محتوی درون آنها هرگز مورد استفاده قرار نمیگیرند. با تبدیل شدن دیکشنری های بزرگ به فرهنگ های لغت جیبی بسیاری از لغات از این کتاب ها حذف شده اند. این لغات لغاتی بودند که رواج کمتری داشتند و کمتر مورد استفاده قرار میگرفتند.

mohamad بازدید : 29 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 اشتباهات رایج انگلیسی

دانلود کتاب اشتباهات رایج انگلیسی

کتابی برای تغییر زندگی و کارتان

کتابی راحت برای خواندن و عمل کردن به آن

نام کتاب: A-Z correct english

فرمت کتاب : PDF

تعداد صفحات : ۲۰۳ صفحه

این کتاب یک کتاب مرجع برای دانش آموزان و خوانندگان عمومی می باشد .هدف این کتاب به عنوان ابزاری است برای پاسخ به مشکلاتی در گرامر ،تلفظ ،و .. که دانش آموزان و خوانندگان عادی با آن روبرو هستند.

مطالب عمده ای که در این کتاب که بر حسب حروف لاتین مشابه یک دیکشنری طبقه بندی شده است به قرار زیر است

  • ایرادات معمول در زبان انگلیسی
  • راه حل های سریع برای حل مشکلات تلفظی روزانه
  • تاکبد و مروری بر مشکلات گرامری

کتاب A-Z of Correct English در حدود ۲۲۰ صفحه است و کلیه نکات گرامری و لغوی که معمولا اکثر غیر انگلیسی زبانان اشتباه میکنند را برای شما تشریح میکند و نحوه درستش را هم برای شما توضیح میدهد تا  آن جمله یا روش گرامری را اشتباه ننویسید. این کتاب کمک زیادی به تصحیح جملات شما میکند و اگر قصد شرکت در آزمون های زبان مانند آیلتس هستید برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 این کتاب برای کسانی طراحی شده است که می خواهند زبان انگلیسی را به طرز صحیح یادبگیرند . آنچه در این کتاب می خوانید شامل یک سری اشتباهات رایج در زبان انگلیسی است که زبان آموزان عمدتا با آن مشکل دارند. این کتاب حاوی ۵۸۰ اشتباه رایج است که این اشتباه ها شامل : کاربرد اشتباه لغات ، کاربرد اشتباه زمانها ، کاربرد اشتباه نقل و قولها ، کاربرد اشتباه اسم مصدر ، کاربرد اشتباده حرف تعریف the ، کاربرد اشتباه صفتهای تفضیلی و عالی ، کاربرد اشتباه ضمایر ملکی ، کاربرد اشتباه both  ، کاربرد اشتباه موارد متعددی گرامری و اصطلاحاتی می باشد.

 

تعداد صفحات : 221

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2205
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 551
  • بازدید سال : 10,317
  • بازدید کلی : 80,089
  • کدهای اختصاصی